Ünnepélyes keretek között kapták meg oklevelüket a Somogy Megyei Kormányhivatalban a sikeres vizsgát tett kormányablak-ügyintézők hétfőn délelőtt.

Somogy megyében a kormányablak-ügyintézői képzés negyedik üteme két csoportban indult szeptember 15-én és 20-án, majd november 2. és 8. napján fejeződött be írásbeli vizsgával. A sikeres vizsgát tett munkatársak kormányablak-ügyintéző képesítést szereztek, a Somogy Megyei Kormányhivatal vonatkozásában 36 fő tett sikeres vizsgát.

Az eseményen dr. Pilz Tamás, a Miniszterelnökség Területi Stratégiai Főosztály főosztályvezetője, és dr. Neszményi Zsolt kormánymegbízott köszöntötte a kollégákat és közösen átadták a képesítést igazoló okleveleket.

Dr. Neszményi Zsolt hangsúlyozta, hogy minden jól működő szervezet egyik fő kulcsa a motivált és megfelelően felkészült munkaerő, amely elégedett ügyfeleket eredményez. A fejlődés irányát az állampolgárok igényei szabják meg, melyek folyamatosan változnak, újabb és újabb elvárások jelennek meg, amivel nekünk lépést kell tartanunk – tette hozzá.

Dr. Pilz Tamás főosztályvezető kiemelte a kormányablakok soron következő új fejlesztéseit, valamint felhívta a figyelmet, hogy a kollégák a képzés által olyan széleskörű szakmai tudásra tettek szert, amelynek birtokában naprakész ismeretekkel és professzionálisan végezhetik munkájukat.