Az ünnepségen Almási Győző helyettes államtitkár és Tarnai Richárd kormánymegbízott köszöntötte a kormányhivatal sikeresen vizsgázó munkatársait.

Lezárult a Pest Megyei Kormányhivatalban az a kormányablak-ügyintézői képzés, amelyet január 14-én bizonyítványátadó ünnepséggel zárt a hivatal.

Az eseményen Almási Győző, a Miniszterelnökség hatósági ügyekért felelős helyettes államtitkára kiemelte, sikeres gazdaság nem lehetséges jól működő közigazgatás nélkül. Ez a képzés pedig olyan gyakorlati tudással ruházza fel az ügyintézőket, mely segítségével egy folyamatosan változó közigazgatáson belül tudnak segítséget nyújtani a hozzájuk forduló ügyfeleknek – fogalmazott.

Tarnai Richárd Pest megyei kormánymegbízott a bizonyítványok átadása előtt hangsúlyozta, az ügyfelek elégedettsége a jól felkészült és segítőkész ügyintézőkön múlik. „A képzés felel a szakmai felkészültségért, ami azonban mit sem ér az emberi dimenziók, a kedvesség és a segítőkészség nélkül” – emelte ki a kormánymegbízott, aki hozzátette, külön köszönettel tartozik kollégáinak azért, hogy mindkét fronton kiemelkedően teljesítenek.

A Miniszterelnökség és a Veszprém Megyei Kormányhivatal alkotta konzorcium „A területi államigazgatási szervek humánerőforrásának fejlesztése” című kiemelt projekt keretében újította meg a kormányablak-ügyintéző képzés rendszerét. Ebben az új struktúrában a tavalyi év végén 159 Pest megyei munkatárs tett sikeres vizsgát.