Központban az ügyfelek

A Szolgáltató Város projekt egyik elemeként adták át az új belvárosi ügyfélközpontot a szolnoki Városházán, ahol az önkormányzati szolgáltatások mellett a hulladékszállítással, vízdíjjal kapcsolatos ügyeiket intézhetik a szolnokiak, emellett akár vonatjegyüket is megvásárolhatják.

A beruházás költségeit a Remondis Szolnok Zrt. állta, nekik köszönhetően megújult környezetben, európai körülmények között működhet az Ügyfélközpont.

A Remondis, a VCSM, a MÁV-Start Zrt. és a polgármesteri hivatal már működteti kihelyezett ügyfélszolgálatát, s a tervek szerint hamarosan csatlakozik a rendszerhez az Alfa-Nova is. Ennek megfelelően immár nem csupán a szolgáltatók telephelyén, hanem a könnyen megközelíthető belvárosban is egy helyen lehet elintézhetni a különféle hivatalos ügyeket. Az átadó ünnepségen Dr. Lengyel Györgyi megyei kormánymegbízott hangsúlyozta: fontos, hogy az ügyfelek érezzék, a munkatársak őértük vannak és végül elégedetten távozzanak az ügyfélszolgálatról