­A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal május 27-től ismét elindítja a mobil ügyfélszolgálatot.

A kitelepülő kormányablakokban – többek között – intézhető a lejárt okmányok cseréje, így például személyi igazolvány vagy az útlevél igénylése, de lehetőség nyílik lakcímváltozás bejelentésére, jogosítvány ügyintézésre, valamint ügyfélkapu regisztrációra is.
A szolgáltatásnak köszönhetően az ügyfelek ezek mellett helyben nyújthatják be a hatósági eljárások megindítására szolgáló kérelmeiket, és tájékoztatást kaphatnak az egyes eljárásokban az ügyintézés menetéről, a szükséges dokumentumokról, az eljárás költségeiről, ügyintézési határidőről.

Felhívjuk a figyelmet, hogy a mobilizált ügyfélszolgálaton is kötelező az arcot eltakaró maszk viselése, a várakozóknak pedig a tartaniuk kell a 1,5 méteres védőtávolságot.

A mobilizált kormányablak Hajú-Bihar megyei aktuális menetrendjéről a Kormányablak - Hajdú-Bihar megye Mobilizált Kormányablak Ügyfélszolgálat menetrendje oldalon lehet tájékozódni.