Felhívjuk Tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a földügyi igazgatási eljárások esetében a postai úton előterjesztett kérelem benyújtása során az alábbiakat szükséges szem előtt tartani:
A borítékon minden esetben fel kell tüntetni az ingatlanügyi hatáskörben eljáró vagy a telekalakítási hatósági feladatot ellátó illetékes szervezeti egység pontos megnevezését és postai címét, továbbá a „földügyi igazgatási eljáráshoz” kezelési jelzést.

A Zala Megyei Kormányhivatal ingatlanügyi hatáskörben illetékes szervezeti egységeinek pontos megnevezése és postai címe:

1. Zala Megyei Kormányhivatal Élelmiszerlánc-biztonsági és Földhivatali Főosztály Földhivatali Osztály 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 37-39.

2. Zala Megyei Kormányhivatal Keszthelyi Járási Hivatal Földhivatali Osztály 8360 Keszthely, Deák F. u. 47.

3. Zala Megyei Kormányhivatal Lenti Járási Hivatal Földhivatali Osztály 8960 Lenti, Templom tér 9.

4. Zala Megyei Kormányhivatal Letenyei Járási Hivatal Földhivatali Osztály 8868 Letenye, Kossuth u. 10.

5. Zala Megyei Kormányhivatal Nagykanizsai Járási Hivatal Földhivatali Osztály 8800 Nagykanizsa, Platán sor 2.

6. Zala Megyei Kormányhivatal Zalaegerszegi Járási Hivatal Agrárügyi és Környezetvédelmi Főosztály Földhivatali Osztály 8900 Zalaegerszeg, Mártírok útja 37-39.

7. Zala Megyei Kormányhivatal Zalaszentgróti Járási Hivatal Földhivatali Osztály 8790 Zalaszentgrót Széchenyi utca 22.

Amennyiben a kezelési jelzés nélkül és pontatlan címzéssel adják fel a borítékot, akkor azt a Magyar Posta a központi kormányzati érkeztető rendszerbe (KÉR) küldi. A KÉR-be történő továbbítás során a küldeményt a digitalizálást követően elektronikus úton küldik meg a címzetthez.

Az eredeti példány az eljáró hatósághoz később, kizárólag iratkikérés után érkezik meg. A beadvány széljegyzése is csak ezt követően történik, miután az ingatlanügyi hatóság megkapta az eredeti dokumentumot.